bambi ,

Äitienpäivän aamuterkut tallilta

5/12/2013 11:10:00 ap. marjo 7 Comments

Nisien tilanne noin kello 05 aamulla...

22v Hilppa-muori aamuauringon ensisäteissä

Bambi ja Rousku rapsuttelemassa toisiaan

Lotta sen sijaan kerjää rapsutuksia kerjäämästä päästyään, ja huuli venyy kun tissejä kyhnyttää.

Katse kauas kohti tulevaisuutta... Vain Lotta yksin tietää, mitä masussa tapahtuu.

Muiden ponien aamutoimet: ruokaa!

Lotan aamutoimet: yksinään möllötystä tarhan perällä

"Miksei toi rapsuta mua?"

Muut syömässä, Lotta omissa oloissaan..

Tammamamma jäikin sisälle - just in case. Ja taas anellaan, tulkaa nyt rapsuttaan mua, mä en kestä!

Nisien tilanne noin kello 10 aamulla... iik!

Ja vielä Roppis-poppis aamu-unisena mulkoilemassa, mitä nyt tähän aikaan pitäis ulos mennä?!

You Might Also Like

7 kommenttia :

  1. aamuauringossa otetut kuvit<3 ihania :) Ja toivottavasti vauva syntyy kohta, täällä yksi innokas lukija ainakin odottelee myös!

    VastaaPoista
  2. Hei Marjo,nyt on Lotan hetki käsillä ,pidä tamma valvovan silmäsi alla herkeämättä,Onnea varsomiseen:)

    VastaaPoista
  3. Mä oon ihan koukussa tähän blogiin.. Innolla odotan koska h-hetki on käsillä :) Onnea varsomiseen!!

    VastaaPoista
  4. Tsemppiä koko porukalle! Terkuin Milja ja Kalino

    VastaaPoista
  5. Ihania nää aamuauringossa otetut kuvat!(:

    VastaaPoista
  6. Kiitos kommenteista ja tsempeistä! Näin vähän jälkikäteen.. :D

    VastaaPoista

Ole hyvä ja kommentoi tähän :) Kommentit näytetään hyväksymisen jälkeen.